دانلود نقش ميانجي نگرش نسبت به بسته بندي در رابطه بين ابعاد بسته بندي و رضايت مشتريان در pdf

يکشنبه 1 اسفند 1395
22:04
علی


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود نقش ميانجي نگرش نسبت به بسته بندي در رابطه بين ابعاد بسته بندي و رضايت مشتريان در pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود نقش ميانجي نگرش نسبت به بسته بندي در رابطه بين ابعاد بسته بندي و رضايت مشتريان در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود نقش ميانجي نگرش نسبت به بسته بندي در رابطه بين ابعاد بسته بندي و رضايت مشتريان در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود نقش ميانجي نگرش نسبت به بسته بندي در رابطه بين ابعاد بسته بندي و رضايت مشتريان در pdf :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

به منظور بهره برداری بهینه از مزایای بسته بندی در صنعت محصولات نوشیدنی لازم است تا مؤلفه ها و معیارهای مهم و تأثیرگذار در بسته بندی محصولات نوشیدنی بر اساس نظرات مصرف کنندگان شناسایی شده تابتوان در برنامه ریزی ها و فعالیت های بازاریابی، آن ها را مد نظر قرار داد. با توجه به اهمیت این موضوع، تحقیق حاضر با هدف ارزیابی تأثیر ابعاد بسته بندی بر نگرش مشتریان نسبت به بسته بندی و تأثیر نگرشمشتریان بر رضایت آنان انجام شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی محسوب می گردد. به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز از پرسشنامه و برای تعیین روایی و پایایی آن از پیش آزمون استفاده شد. برای سنجش روایی پرسشنامه از روش روایی تشخیصی DV با استفاده از شاخص میانگین واریانس استخراج شدهAVE و برای تعیین پایایی از روش پایایی ترکیبی CR استفاده شد. پژوهشگران ضمن مرور کامل مبانی نظری و با انتخاب اعضای نمونه آماری به روش تصادفی از بین مشتریان محصولات نوشیدنی شادلی در شهر تهران، فرضیه های پژوهش را با استفاده از روش مدلیابی معادلات ساختاریSEM و رگرسیون مورد سنجش قرار دادند. یافتههای تحقیق حاکی از تأثیر معنیدار ابعاد بسته بندی نظیر رنگ، جذبیت ، شکل درج اطلاعات محصول برروی بسته بندی برنگرش مشتریان نسبت به بسته بندی و تاثیر معنی دار نگرش مشتریان نسبت به بسته بندی بررضایت بود


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات برتر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]