دانلود مقاله بررسي منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاري ازديدگاه مصرف کنندگان در pdf
دانلود مقاله بررسي منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاري ازديدگاه مصرف کنندگان در pdf دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد دانلود مقاله بررسي منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاري ازديدگاه مصرف کنندگان در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود مقاله بررسي منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاري ازديدگاه مصرف کنندگان در pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن دانلود مقاله بررسي منابع مختلف ارزش نام ونشان تجاري ازديدگاه مصرف کنندگان در pdf :
سال انتشار: 1387
محل انتشار: سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات: 22
چکیده:
باارزش ترین دارایی یک شرکت برای بهبودبهره وری بازاریابی دانشی است درباره نام و نشان تجاری که با سرمایه گذاری دربرنامه های بازاریابی درذهن مصرف کنندگان ایجادمی شوددراین حالت ارزش نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرف کنندگان اهمیت می یابدارزش نام و نشان ازدیدگاه مصرف کنندکان به صورت اثرمتمایزدانش نام و نشان برواکنش مصرف کنندگان به بازاریابی نام ونشان تعریف می شوداین واژه درتلاش جهت تعریف روابط میان مصرف کننده ونام ونشان ارائه گردیده است ازاینرودرک وشناخت ادرک بازارازنام ونشان تجاری ضروری است مدیران بازاریابی شرکت ها نیازبه فهم اجزای ارزش نام و نشان داردندزیراازآن می توانند به عنوان ابزاری مدیریتی درجهت افزایش قدرت نام و نشان خوداستفاده نمایند.
[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما : ]