دانلود بررسي راههاي کاهش خطر، پيشگيري و کنترل خسارات زمين لغزه در شيبهاي مارني هنرستان فني شهرستان ف

يکشنبه 1 اسفند 1395
22:23
علی


برای دریافت اینجا کلیک کنید

دانلود بررسي راههاي کاهش خطر، پيشگيري و کنترل خسارات زمين لغزه در شيبهاي مارني هنرستان فني شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري در pdf دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسي راههاي کاهش خطر، پيشگيري و کنترل خسارات زمين لغزه در شيبهاي مارني هنرستان فني شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسي راههاي کاهش خطر، پيشگيري و کنترل خسارات زمين لغزه در شيبهاي مارني هنرستان فني شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري در pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسي راههاي کاهش خطر، پيشگيري و کنترل خسارات زمين لغزه در شيبهاي مارني هنرستان فني شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري در pdf :


نام کنفرانس یا همایش : اولین سمینار زمین لغزه و کاهش خسارتهای آن

تعداد صفحات : 17

چکیده مقاله:

در این مقاله روشهای کاهش خطر، پیشگیری و کنترل خسارات زمین لغزه (Landslide/Soil Creep) در شیبهای مارنی ضلع شرقی و شمالشرقی ساختمانهای هنرستان فنی شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفته است.
بر اساس نتایج به دست امده مقدار ضریب اطمینان شیبهای مارنی بررسی شده در مقابل لغزش F=0.22 می باشد که کمتر از حداقل ضریب اطمینان Fmin>1.25 است. با توجه به اینکه ضریب اطمینان شیبهای بررسی شده کمتر از حداقل مجاز می باشد. لذا روشهای کاهش خطر و پیشگیری و کنترل زمین لغزه (Remedial Measures) برای افزایش ضریب اطمینان (DF=% Gain in Factor of Safety) ارائه گردیده است.
بررسیهای انجام شده نشان می دهد که حرکت و لغزش لایه مارنهای آهکی پابده بر روی رسوبات کنگلومرایی عامل اصلی مکانیزم زمین لغزه در محدود پروژه بوده و حرکت و خزش لایه های نمایان و اکسپوزمانی اکثرا مربوط به خاکبرداریهای غیر فنی وتحت تاثیر حرکت و بار دینامیکی واره از لایه های فوقانی می باشد.
نتایج بدست امده نشان می دهد که تعبیه سیستم زهکش های تداخلی عمود بر جهت شیب (Intercepting Conterfort Drainage System) در فاصله و عمق مناسب از تراشه و دیواره خاکبردرای شده در منطقه حساس پاشنه شیب (Top of Slope) برای تخلیه زه آب و آبهای زیر زمینی کم عمق فصلی، عایقکاری و پوشش کانال آبیاری و آبرسانی (Lining) در بالادست دیواره محوطه پروزه و کاهش قسمتی از سور شارژ وزن خاک از طریق محاسبات فنی و رعایت زاویه استراحت لازم در خاکبرداریهاو جلوگیری از بهم خوردگی و تحریک لایه های در معرض لغزش، در کنترل زمین لغزه موثر بوده اند.
حجم خاکبرداری های انجامشده برای کاهش سور شارژ وزن خاک در شیبهای بالا دست پروژه حدودV=1024 متر مکعب و وزن آن حدود W=1895 تن می باشد.
افزایش ضریب اطمینان شیبهای مارنی بررسی شده پس از خاکبرداری ، تعبیه سیستم زهکشی تداخلی در پاشنه و دیواره خاکبرداری شده و عایقکاری و پوشش کانال آبرسانی که پس از پوشش به صورت زهکشی سطحی (Top – Surface Horizontal Draunage)عمل نموده اند حدود DF=4.10% بوده است.
بررسیهای انجام شده نشان می دهد که پس از اجرای روشهای پیشگیری فوق در سال 1370، تاکنون هیچگونه لغزش یا خزش، توسعه و ادامه ترکهای برشی در شیبهای مورد نظر یا ترکهای سازه ای در ساختمان به وجود نیامده است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 256 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقالات برتر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]